Welcome DJI Spark Pilot!
Jump in and join our free Spark community today!
Sign up

sold my spark moving on to the Mavic Air forums....

I'll be buying the Air soon, however I'll be keeping my Spark. It's just very dependable when I want quick footage.
 
  • Like
Reactions: perrylawrence
I've been thinking about getting the Air but I'm looking at the Mavic Pro zoom first I think. I have the Spark and mavic pro 1,
And I can see the new air 2 will be out next year so I'll probably wait till then I really hope dji gives the Air 2 ocusync 2.0 as well.
 
I also just picked up the Mavic Pro(Best Buy $780 right now ) I also kept my spark. Super easy to hand launch so not sure if I will be selling it. I like that is doesn’t need a big foot print.
 
Hallo,
Ik opteerde ook voor de Spark. Maar heb mij bedacht, omdat ik hier dikwijls had gelezen dat de wifi verbinding niet goed was. Daarom de Air. Voordelen: Meer langer vliegen, de 4K-camera, 3-assige gimbal, enkele intelligente vliegmodussen meer (boemerang en asteroïde), sterkere verbinding en opvouwbaar. Maar aankoop van de Spark is nog niet uit mijn hoofd.
Juist daarom ben ik hier op dit forum, maar ook bij de Mavic Pilots.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik hier ook veel leer over zaken die van toepassing zijn voor de Mavic Air.
Groetjes!!
 
  • Like
Reactions: alditenen
Hallo,
Ik opteerde ook voor de Spark. Maar heb mij bedacht, omdat ik hier dikwijls had gelezen dat de wifi verbinding niet goed was. Daarom de Air. Voordelen: Meer langer vliegen, de 4K-camera, 3-assige gimbal, enkele intelligente vliegmodussen meer (boemerang en asteroïde), sterkere verbinding en opvouwbaar. Maar aankoop van de Spark is nog niet uit mijn hoofd.
Juist daarom ben ik hier op dit forum, maar ook bij de Mavic Pilots.
Ik wil er nog aan toevoegen dat ik hier ook veel leer over zaken die van toepassing zijn voor de Mavic Air.
Groetjes!!
hallo. de vonk is een goede optie om plezier te hebben met vliegen, video's opnemen in een formaat dat elke tv of computer kan afspelen, onopgemerkt blijft bij het opstijgen en in de hand landen .... de waarheid is dat ik geen klachten heb. Als ik het zou veranderen, zou ik op zoek gaan naar lucht ... het is nog steeds een jongen en ik weet niet hoe ik een mavic moet gebruiken.
groeten uit Argentinië

Hi. the spark is a good option to have fun flying, record videos in a format that can play any TV or computer, goes unnoticed when taking off and land in the hand .... the truth is that I have no complaints. If I were to change it I would look for an air ..... it is still small and not as flashy as a mavic.
greetings from Argentina
 

Members online

No members online now.

Forum statistics

Threads
14,600
Messages
118,817
Members
18,013
Latest member
Nixontabis